HTML

Fyn-land, avagy az élet Odensében

Egy fél év Odensében, Dániában. Élmények, kalandok és remélhetőleg sok új barát is.

Friss topikok

  • frrrr: annyira bizarr hogy kabátban vagytok, itt már nyári kánikula van :D (2011.06.03. 20:27) Ami még kimaradt
  • frrrr: kicsit irigy vagyok, Oslo engem is nagyon vonzott, de pont az árak miatt nem fért volna bele... pe... (2011.04.17. 22:45) A dánok úgy beszélnek, mintha krumpli lenne a torkukban...
  • frrrr: egy hónap, és itt leszel? gyorsan elment az idő... élvezd ki a maradékot!! :) (2011.03.24. 22:30) Süt a nap, nehogy szomorú légy!
  • frrrr: mintha magamat látnám egy évvel ezelőtt... fagyos szél, üres utcák, áprilisig minden zárva. persze... (2011.03.04. 21:15) Menj, menj, menj...
  • frrrr: mire hazajösz lesöpörsz a pályáról sportosság tekintetében ;) különben a fotók nagyon nosztalgiku... (2011.02.18. 00:37) Csak sportosan

Linkblog

2011.02.15. 18:39 Hodor

Láncfűrész

Csütörtökön a ESN-es társaság megmutatta nekünk a helyi kocsmákat, ez volt a pub crawl. A lányok többsége inkább otthon marad, mindenki fáradt volt. Giusy, Domen, Szigfrid és még mások jöttek velem. Három helyen jártunk, aztán következett a buli, ahova én nem mentem, fáradt is voltam, elég is volt.

Pénteken Michal, egy cseh fiú születésnapját ünnepeltük a Rasmusban. Nah, de ne siessünk ennyire. Délután Claire megkért, hogy segítsek neki a költözködésben. Utolsó mohikánként ő maradt a Hotelban. A 3 hét alatt temérdek cuccot halmozott fel, így elkelt a segítség. Maxime-mal segítettünk átcuccolni.

Pilar is meg volt hívva a szülinapra, ezért úgy gondoltuk, közösen csinálunk ajándékot. Végül nem így lett... Pilar vett egy dán zászlót, amire üzeneteket írtunk Michalnek, én pedig sörösdobozokra készítettem női alakokat. Michal nagyon örült neki, ő is készült rengeteg kajával. Volt hamburger, saláta, torta... Utána együtt játszottunk, beszélgettünk. 

Szombaton Rasmus bulit rendezett a lakásban, így jobbnak láttam Pilarnál aludni. Úgy tűnt, hogy mindketten örülnek a döntésemnek. A Teknisk kollégiumban valentin-napi bulit rendeztek, így oda készültünk. Főztem kettőnknek vacsorát, Pilar is készült, így végül olyan jól sikerült a közös evés, hogy éjfél lett mire észbekaptunk. Lementünk a bárba, de mindenki készült átmenni a Retro-ba, a helyi diszkóba. Sietnünk kellett, mert 1 előtt ingyenes volt a belépés, és ezt nem akartuk kihagyni. Oda is értünk, de a buli nem volt olyan jó, mint amire számítottunk. Táncolgattunk, de a zene és DJ nem engedte. :) 3-kor indultunk haza a Tekniskbe.

Másnap délben keltünk, kint minden fehérbe öltözött, esett a hó. Reggeli közösen, megkóstoltam egy spanyol sonkafélét, a Lomót. Nagyon ízlett. Aztán utazást tervezgettünk. Pilarnak látogatói jönnek a jövőhéten, és együtt mennénk körbenézni Dániában. Utána hazajöttem, láttam, hogy jól sikerült a lakótárs bulija. Mikor kinyitottam a gardróbot egy láncfűrészt találtam a polcon. Rasmus ugyanis szakképzőre jár, így van pár furcsa dolga itt. Azért meglepődtem! Megkértem, hogy takarítson a buli után...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fyn-land.blog.hu/api/trackback/id/tr842663517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása