HTML

Fyn-land, avagy az élet Odensében

Egy fél év Odensében, Dániában. Élmények, kalandok és remélhetőleg sok új barát is.

Friss topikok

  • frrrr: annyira bizarr hogy kabátban vagytok, itt már nyári kánikula van :D (2011.06.03. 20:27) Ami még kimaradt
  • frrrr: kicsit irigy vagyok, Oslo engem is nagyon vonzott, de pont az árak miatt nem fért volna bele... pe... (2011.04.17. 22:45) A dánok úgy beszélnek, mintha krumpli lenne a torkukban...
  • frrrr: egy hónap, és itt leszel? gyorsan elment az idő... élvezd ki a maradékot!! :) (2011.03.24. 22:30) Süt a nap, nehogy szomorú légy!
  • frrrr: mintha magamat látnám egy évvel ezelőtt... fagyos szél, üres utcák, áprilisig minden zárva. persze... (2011.03.04. 21:15) Menj, menj, menj...
  • frrrr: mire hazajösz lesöpörsz a pályáról sportosság tekintetében ;) különben a fotók nagyon nosztalgiku... (2011.02.18. 00:37) Csak sportosan

Linkblog

2011.02.09. 21:12 Hodor

Csak sportosan

Mivel csak a hét elején volt iskolám, így belevetettem magam a sportéletbe...

Hétfőn angol órám volt, illetve jobbára csak lett volna. A könyvet kellett megvenni és annyi. Fél órát tekertem, hogy ott legyek 10 percet és utána 30 perc vissza. Mivel így megüresedett a délután, bevásárlókörútra indultam. Felleltem pár olcsóbb boltot, teletöltöttem a fagyasztót. 6kor elintultam a konditerembe. Nem vagyok túl járatos ezen a téren, így elsőre csak hasizomgyakorlatokat csináltam, mára mondhatom lett eredménye... izomláz. Este a Monday Café-ba mentünk a többiekkel. Ez egy olyan hely, ahol minden hétfőn más nemzetek ételeit lehet megkóstolni, diákok főznek, így elég jutányos áron lehet kajához jutni.

Sajnos aznap nem volt szerencsém, mert tésztás egytálétel volt, de sebaj, beszélgettem a többiekkel. A hazafele út kalandosra sikeredett, mert 70 km/óránál is erősebb szél volt, így az út felét gyalog tettük meg.

Másnap egész napos iskola...lett volna, ha a délutáni óra nem maradt volna el, mert a tanár gépe késik. Így ez a délután is üres. Fotózgattam az iskolában, íme pár kép belülről:

Délután a kollégium körül fényképeztem.

KÉT ITTLAKÓ :)

Szerdára biciklizést szerveztem a kikötőhöz. Odense, bár a sziget közepén fekszik, össze van kötve a tengerrel egy csatornán keresztül. Na ezt a csatornát néztük meg. Felidézte bennem a tavalyi svédországi látogatást Fruzsinál. A kikötő egy része modern, tele frissen épült lakásokkal, egybenyitott terekkel, divatos növénykiültetésekkel. Másrészről pedig megvan az az ipari jellege is, mivel a házakkal szemközt találunk egy cementgyárat. Az egész varázslatos, bicikliút vezet a tengerig, melyet most a hideg idő miatt csak korlátozott távolságig használtunk.

Utána megnéztük a helyi piacot is. Este szintén konditermezés, immár nagyobb sikerrel. Két srác segített, megmutatta, hogy használjam a gépeket, úgyhogy mostantól semmi sem állíthat meg. :)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fyn-land.blog.hu/api/trackback/id/tr472650190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lilacsirka 2011.02.14. 20:26:45

Jól látom az 1. képen, hogy Study igazából nem is síelt a múlt héten?? =P
Kondii? És egyedül jársz? Lehet, hogy fel kéne frissíteni azt a kockáshas-fogadást!;)

frrrr 2011.02.18. 00:37:34

mire hazajösz lesöpörsz a pályáról sportosság tekintetében ;)

különben a fotók nagyon nosztalgikusak, irigykedem picit!
F
süti beállítások módosítása