HTML

Fyn-land, avagy az élet Odensében

Egy fél év Odensében, Dániában. Élmények, kalandok és remélhetőleg sok új barát is.

Friss topikok

  • frrrr: annyira bizarr hogy kabátban vagytok, itt már nyári kánikula van :D (2011.06.03. 20:27) Ami még kimaradt
  • frrrr: kicsit irigy vagyok, Oslo engem is nagyon vonzott, de pont az árak miatt nem fért volna bele... pe... (2011.04.17. 22:45) A dánok úgy beszélnek, mintha krumpli lenne a torkukban...
  • frrrr: egy hónap, és itt leszel? gyorsan elment az idő... élvezd ki a maradékot!! :) (2011.03.24. 22:30) Süt a nap, nehogy szomorú légy!
  • frrrr: mintha magamat látnám egy évvel ezelőtt... fagyos szél, üres utcák, áprilisig minden zárva. persze... (2011.03.04. 21:15) Menj, menj, menj...
  • frrrr: mire hazajösz lesöpörsz a pályáról sportosság tekintetében ;) különben a fotók nagyon nosztalgiku... (2011.02.18. 00:37) Csak sportosan

Linkblog

2011.02.05. 15:56 Hodor

Partytime

Következzen a hét második felének krónikája:

Szerdán bevettem magam a konyhába. Sütöttem kenyeret, főztem magam 3 fogásos ebédet: krumplileves, paradicsomos hal, tészta, tejberizs. Felszereltem a konyhát mindenféle fűszerekkel. Délután találkozóm volt Isabellel, Clairerel, Maximmal, Domannel és Szigfriddel. Beültünk forrócsokizni, beszélgetni.

Csütörtökön végre a szakos óráim következtek. Nagyon bíztam benne, hogy jól fog menni a bemutatkozás. A tanár egy ázsiai férfi, az órán 8an vagyunk: 2 román, 1 finn, 1 dán, 2 török, 1 spanyol és én. Egy bevezető volt a betontervezésről (Gyuri miatt tovább nem részletezem :)).  Érdekes volt, a nagy részét már tanultam, így tudtam koncentrálni a szakkifejezésekre. A délutáni órám elmaradt, így itthon tornáztam, este pedig elmentünk a Rasmus bárjába. Sokan voltak lenn, a belvárosi buli ellenére is. Beszélgettünk, ismerkedtünk. Két iskolatárs, Ricardo és Francesco meghívott másnapra hozzájuk vacsorára. Nem multikultúrális este: 1 cseh, 1 lengyel, 1 francia, 2 olasz és én.

Pénteken délelőtt uszodába mentem Veronicával. A suli diákjai ingyen használhatják az uszodát a kijelölt időben. Ezek mindig a délelőttök :). A medence 25 m-es. Az úszómesterek elég éberek, egyből lekapcsoltak minket, hogy nem zuhanyoztunk le a medencábe menet előtt. Az úszás végén gondoltuk beülünk a szaunába. A szauna elkülönítve van nőknek és férfiaknak az öltözőben. Az itteniek nem túl szégyenlősek, minden nő meztelenül mászkál az öltözőben, a szaunát is úgy használják. Mi Veronicával azért fürdőruhában voltunk mindenhol.

Péntek este hivatalos voltam egy multikulti vacsorára. 2olasz, 1 cseh, 1 lengyel, 1 francia és én. Így hatan ettünk együtt, tepsiskrumpli, fasírt. Utána a belvárosi Teknisk Kollégiumban folytatódott az este:

A hely pici volt, viszont sok volt az ismerős. Beszélgettem Pilarral a buddymmal is.

Szombaton ismét buli. A kolimnak van egy saját bárja, itt rendezték meg a Say hello partit. A lényege, hogy részt lehet venni egy vetélkedőn, ismerkedni.

Természetesen senki sem volt pontos, egyikünk sem sietett, így a vetélkedőről lemaradtunk. Az elején beszélgettünk, majd beindult a tánc. A bár 2kor zárt, így utána a buli nálam folytatódott. Sok jó ember kis helyen is...

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fyn-land.blog.hu/api/trackback/id/tr832640317

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sziborka 2011.02.06. 22:58:28

Na Dóri, örülök, hogy kezdesz megismerkedni a jó kis skandináv szokásokkal mint a vorspiel meg a nachspiel:) Meg tök jók ezek a multinacionális vacsik is:)
A kanapéd meg elég jó fogás volt!

Hodor 2011.02.08. 15:26:26

Igen, igyekszem.
Az ittlakók is azt mondták, hogy elég hamar sikerült akklimatizálódni, sőt még jobb is a szobám, mint az övék. :)

Hachi_88 2011.02.15. 18:49:36

Örülök, hogy jól érzed magad, és ennyi programod van! ^.^
Várom az új bejegyzéseket! puszi!

gyuri88 2011.02.15. 20:33:58

megtisztelsz...:)

örülök, hogy eddig minden fasza...de azért már várom a locsolást :D
süti beállítások módosítása