HTML

Fyn-land, avagy az élet Odensében

Egy fél év Odensében, Dániában. Élmények, kalandok és remélhetőleg sok új barát is.

Friss topikok

  • frrrr: annyira bizarr hogy kabátban vagytok, itt már nyári kánikula van :D (2011.06.03. 20:27) Ami még kimaradt
  • frrrr: kicsit irigy vagyok, Oslo engem is nagyon vonzott, de pont az árak miatt nem fért volna bele... pe... (2011.04.17. 22:45) A dánok úgy beszélnek, mintha krumpli lenne a torkukban...
  • frrrr: egy hónap, és itt leszel? gyorsan elment az idő... élvezd ki a maradékot!! :) (2011.03.24. 22:30) Süt a nap, nehogy szomorú légy!
  • frrrr: mintha magamat látnám egy évvel ezelőtt... fagyos szél, üres utcák, áprilisig minden zárva. persze... (2011.03.04. 21:15) Menj, menj, menj...
  • frrrr: mire hazajösz lesöpörsz a pályáról sportosság tekintetében ;) különben a fotók nagyon nosztalgiku... (2011.02.18. 00:37) Csak sportosan

Linkblog

2011.02.22. 20:01 Hodor

Szülinapi buli

Mióta is nem írtam?! Jó néhány napja már, közben pedig történtek az események. Pénteken Isabelle meghívott magához vacsorára, így csajosan kezdődött az este. Pénteken volt a nagy félévnyitó party az egyetemen, dánok és cserediákok közösen, dánként bulizva. Igen-igen, ugyanis a dánoknak vannak elég furcsa dolgaik. Először is: furán táncolnak, ugrálnak bármilyen zenére, ráugranak a lábadra ha arról van szó. Két terem volt a bulin, az egyikben élőzene ment, mi ott kezdtük. sajnos csak éjfélig zenéltek.

Utána kényszerű módon átmentünk a másik terembe, ahol az ugráló, néha számunkra ismeretlen zenére ugráló dánokkal harcoltunk a helyekért. Csak, hogy értsétek, hogy miért mondom, hogy furcsák:

Szombaton délelőtt fényképeztem:

Megint lányosan indítottunk, Claire csinálta a vacsorát, amolyan diákkaját. Rizs, répával és tejföllel, hozzá darálthús. Mindenesetre finom volt. Utána egy spanyol lány, Idoia szülinapi bulijára mentünk. Ő sem lakik ám közel, 7 km a Rasmus kolitól. Minden barátunk ott volt, beszélgettünk, táncoltunk...

Vasárnap... Hát igen, itt is hasonlóan telik, mint otthon: takarítás, ágyneműhúzás, főzés. Délután, mikor mindezeket befejeztem átmentem a konditerembe (őrült... :)). Aztán filmet néztem itthon. Így telt a hétvége.

Hétfőn rettentőunalmas angolórám volt, de túléltem. Új csoporttársakat kaptam, egy olasz fiút és egy törököt. A lényeg, hogy a török fiú nem igazán beszél angolul, ami egy angol órán nem előnyös...

Keddre ellenőrzést ígértek. A gondnok megnézi a szobámat, hogy nincs e valami eltörve és hogy tiszták e a falak. Megjavította a szekrényemet, kaptam kulcsot, hogy bezárhassam a fürdőt, úgy minden kezd jól alakulni. Délre mentem suliba, ebédeltem a többiekkel. Egyre többen belátják, hogy milyen jó dolog otthon készített kaját hozni. Olcsóbb, finomabb...

Délután Structural vibrations órám volt, elég unalmas, mivel szinte ismétlés, szerencsére a tanár előbb befejezte...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fyn-land.blog.hu/api/trackback/id/tr662681516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása