HTML

Fyn-land, avagy az élet Odensében

Egy fél év Odensében, Dániában. Élmények, kalandok és remélhetőleg sok új barát is.

Friss topikok

  • frrrr: annyira bizarr hogy kabátban vagytok, itt már nyári kánikula van :D (2011.06.03. 20:27) Ami még kimaradt
  • frrrr: kicsit irigy vagyok, Oslo engem is nagyon vonzott, de pont az árak miatt nem fért volna bele... pe... (2011.04.17. 22:45) A dánok úgy beszélnek, mintha krumpli lenne a torkukban...
  • frrrr: egy hónap, és itt leszel? gyorsan elment az idő... élvezd ki a maradékot!! :) (2011.03.24. 22:30) Süt a nap, nehogy szomorú légy!
  • frrrr: mintha magamat látnám egy évvel ezelőtt... fagyos szél, üres utcák, áprilisig minden zárva. persze... (2011.03.04. 21:15) Menj, menj, menj...
  • frrrr: mire hazajösz lesöpörsz a pályáról sportosság tekintetében ;) különben a fotók nagyon nosztalgiku... (2011.02.18. 00:37) Csak sportosan

Linkblog

2011.01.24. 16:41 Hodor

First steps

Még csak tegnap érkeztem meg Odensébe. a repülőtéren már találkoztam egy magyar gépész fiúval, de arra nem számítottam, hogy Koppenhágában még több magyarral megyek egy vonaton. Két Győrben tanuló lány szintén Odensébe jött tanulni. Szóval legalább nem unatkoztunk.

Mikor megérkeztünk az állomásra már vártak minket a buddyk (ők amolyan mentorok v ahogy nálunk mondják tandem partnerek). Az én mentorom Pilar Spanyolországból. Még csak a 2. szemeszterét tölti itt, úgyhogy emlékszik a kezdeti nehézségekre. Egyből azzal fogadott, hogy üljünk le vmit meginni, ne rohanjunk, hozott nekem hálózsákot, sütött nekem hagymás krumplis lepényt, sőt tőle van az internet kábelem is (egyelőre). Kibuszoztunk a szállásomhoz, ami busszal fél órányira van (mert összevissza kanyarog a busz). 

A szállásom a Rasmus Rask Kollégium, olyan mintha különálló apartmanok lennének, kb 600 ember lakik itt. A 3105-ös számú házban kaptam helyet.

Mikor beléptünk elég büdös volt a ház, a lakótársam egy dán fiú Rasmus elég rendetlen, úgyhogy minden tele volt koszos edénnyel, cigarettfüsttel. Pilar egy barátja Fernando is segített a szobám "bebútorozásához" (ez egyelőre egy ágyat, 4 polcot és 2 asztalt takar.

Ezután bemutattak az itt lakó barátaiknak, így megismertem összesen 4 spanyolt és egy csehet. Pilar segített biciklit szerezni, tegnap már ki is próbáltam, még lakatot kell szereznem rá. Itt mindenki biciklivel közlekedik, ugyanis a busz eléggé kiszámíthatatlan és drága is.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://fyn-land.blog.hu/api/trackback/id/tr342610122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DWade 2011.01.24. 18:18:11

Hohó első komment :)))
Nagyon király a blog, követni fogom ám, komolyan mondom! Köszi az első beszámolókat!
De aztán vigyázz ezzel a sok matadorral :D

lilacsirka 2011.01.24. 21:44:22

a biciklizés miatt kicsit irígyellek, Rasmus miatt nem...de kitartás hozzá! =)
Csak így tovább!
puszi
süti beállítások módosítása